FUNDACIÓANTONIOGAUDÍ
EXPOSICIONS

© Fundació Antonio Gaudí                                                     Avís legal               Contacte

ACTIVITATS

En la consecució dels seus fins de recerca i difusió dels postulats d' arquitectura sostenible de Gaudí i aplicar-los al desenvolupament de projectes arquitectònics y urbanístics tot tenint en compte les particularitats naturals i socials de diferents regions, la Fundació Antonio Gaudí realitza diferents activitats.

Projectes i asessorament

La Fundació Antonio Gaudí transmet la seva experiència en la recerca i difusió de la obra de Gaudí en un dels vessants menys explorats del seu llegat: la constant cerca de solucions en el terreny de l'arquitectura sostenible. Amb imnumerables recursos i tècniques que materializaba en la seva obra Gaudí es manifestaba com a precursor de la sostenibilidad. Aquests conceptes són aplicats en tots els projectes d'arquitectura, urbanisme i cooperació que desenvolupa la Fundación.

Projectes de restauració

Els arquitectes fundadors van intervenir en un centenar de restauracions, dins de les quals es conten obres d'Antoni Gaudí,¡ com la Casa Calvet, el Park Güell i la Casa Batlló. Entre les obres realitzades en edificis de carácter històric i monumental destaquen restauracions en la Catedral de Barcelona, el Palau Episcopal de La Seu d'Urgell o l'esglèsia de Palau en Barcelona.

Projectos de recerca

La Fundació porta a terme activitats de recerca, col.laboració en tasques de gestió, catalogació i consulta d'arxius i fons relatius a l'arquitectura d'Antoni Gaudí i de temes referents a l'arquitectura sostenible i la ecología, com també atenció a les consultes d'investigadors i estudiants interessats en la obra i la vida de Gaudí.

Cursos i cicles de conferències

Els cursos i cicles de conferències estan relacionats amb els programes de la Fundació. Tenen per objecte promoure la recerca per al  desenvolupament de l' hàbitat humà en harmonia  amb el medi ambient, a la llum del llegat de Gaudí, com també promoure la innovació i perfeccionament de tecnologíes no contaminants aplicables en la construcció amb la finalitat d'amillorar la qualitat de vida de la societat.

Exposicions

La Fundació Antonio Gaudí organitza regularment exposicions itinerants que tracten temes relacionats amb els seus objetius. A més de les exposicions de producció pròpia es realitzen col.laboracions amb altres entitats.

Projectes de Cooperació

Desenvolupament de projectes de cooperació arquitectònics i urbanístics basats en els pil.lars de sostenibilitat ambiental, social i económic.

Publicacions

Com a part del programa de difusió, la Fundació Antonio Gaudí fa públics les investigacions i col.laboracions a través del seu web-site i la publicació de llibres, articles, catàlegs d'exposicions, etc. com medi de promure i facilitar la transferència de coneixements.
CONFERÈNCIES
PUBLICACIONS